Sjuk



Ja det är jag nu... jag blev det i fredags och det blev ju värre ju längre kvällen gick...
igår (lördags) så var jag i stan med mamma och anita... jag köpte nässpray och glömde ju givetvis att köpa ipren... menmen... när jag kom hem så låg jag i soffan hela kvällen... gick sen upp o la mig sen stack andreas o drack kaffe hos en kompis för han kunde inte sova och hade tråkigt... han kom hem strax efter 1 tror jag... innan dess hade jag precis varit uppe och spytt... var uppe 3ggr den natten men efter där sen så spydde jag inte mer... idag har jag haft och har ont i hela precis hela kroppen och feber jag jag också... funderar kanske på att sjukanmäla mig imorgon så jag inte smittar ner mina arbetskamrater imorgon,.. trodde ju att jag skulle friskna till under helgen men icke sa nicke.. det ville tydligen inte min kropp...

andreas är och spelar ishockey nu... innan dess var han och klippte sig... han blev säkert stilig.. det brukar han bli...

nejn u ska jag gå och lägga mig i soffan igen och titta på top model 11...

kramen på er

Kommentarer
Postat av: jessica

inte kul o vara sjuk, ta det lugnt o krya på dig

massa kramar

2009-01-26 @ 00:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0