Så då har man vaknat

och det är torsdag.. hur ska man klara av en hel jobbevecka sen...

idag ska jag hämta bananlådorpå netto.. ska bli skönt att börja packa lite... tog även lite lårdor från jobbet igår... dom var jobbiga att bära...

igår hämtade jag även ett paket.. ett paket med 2 filmer och ett spel...

det var singstar disney (på svenska har redan den på engelska) och 2 andra disneyfilmer som ingår i min samling..

   

Så där får ni se...

nej om man skulle ta pch äta lite frukost... se om jag hittar ngt...

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Kul me mer singstar !! ;)

2009-01-08 @ 13:11:45
Postat av: Åsa

Malin: det är alltid kul med mer singstar och nytt...

2009-01-08 @ 13:56:52
URL: http://asamedenprick.blogg.se/
Postat av: jessica

då måste vi träffas en dag och sjunga ; )

kram

2009-01-08 @ 18:10:14
Postat av: Åsa

Jessica: Självklart ska vi göra det...

2009-01-09 @ 00:59:29
URL: http://asamedenprick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0