Så äntligen

har man varit på gymmet för första gången i sitt liv... det var skoj... vi fick ett program som vi ska följa... det känns i kroppen nu iaf.. undra då hur det känns imorgon.. haha!!



inatt började min migrän komma tillbaka... inget skoj.. jag hoppas att den försvinner tills jag ska börja jobba... men det är inte så farlig som den var igår... ska vila 1 tim eller ngt innan jag ska till jobbet idag...

massagen igår var toppen... hon masserade rygg, axlar, nacke, huvudet och ansiktet... sen har jag 3 stora sugmärken på axlar/skuldra också... hon satte en sån sugkopp.. den kändes kan jag ju säga... men det var skönt med massage...

var i skalningen igår... egentligen var det vali som skulle vara där men det blev ändrat för banderollmaskinen funkade inte så dom fick påsa hela kvällen och jag är glad att jag slapp det... då var jag hellre i skalningen men där var d också jobbigt... där fick man skala nästan allt för hand... menmen... hade inte orkat påsa igår...
men jag hoppas att banderollmaskinen är lagad till idag för jag orkar inte skalningen igen... men nu verkar det som att så fort det blir jobbigt så ska jag in i skalningen för det verkar som jag kan det bäst därinne men det pallar jag inte...

ha en bra dag så höres vi imorgon kanske...

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Lät spännande med sugkopp, har jag inte varit med om... :) Jag ska snart beställa tid för massagen jag fick i julklapp! Skönt... kram

2009-01-22 @ 15:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0