Onsdag

Idag har jag varit JÄTTEtrött... och jag har stått på w4.. Åhhhhh vad drygt det har varit... det var ungefär kö hela tiden... alltså där man packar paketerna... den maskinen stannade hela tiden... sen fick jag jobba över också... skulle ju plocka ner den också... så några kompminuter blev det... hihi!!!

efter jobbet var det iväg och handla... lika tråkigt som vanligt... men ett måste... idag åt vi kycklingfilé m ris och currysås... det var gott...

nu tittar jag på 4an på "made in sweden" det är anders bagge, leila bagge och andreas carlsson som har det programmet...

imorgon börjar det... jag ska träna.. jag och christel ska på indoor walking...



Isabella på jobbet hon sa att det var jättejobbigt men vi får väl se imorgon... hoppas det blir bra... ska bli kul...

änsålänge har inga fler ringt ang min lgh... jaja dom ringer när dom ringer...

nej nu ska jag snart gå och lägga mig är så trött..

godnatt på er och sov gott

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

lät spännande me indoor walking! har jag aldrig provat på... :)

2009-01-15 @ 09:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0