Migrän

 

Ja migrän har jag idag... den började igårkväll innan man skulle hem från jobbet och jag har legat och haft ont precis hela natten.. gick upp vid 7.30 idag och sen när jag kom hem igen så la jag mig och hoppades att det skulle gå om men nej... gick upp igen vid 9.30 och nu vin 10.30 har det fortfarande inte försvunnit... tog en panodil innan.. men jag får till apoteket och hämta nya migräntabletter... Hatar migrän...

Om ni nu undrar vrf jag gick upp så tidigt så var det för att jag och andreas skulle till ABKs BoService och bestämma vilken färg vi ville ha i kök, hall och i det lilla sovrummet... och vilka köksluckor vi ville ha...
Det blev gräddvita i hall och kök och ljusgrå i sovrummet... nu kommer jag inte ihåg vad färgen hette på köksluckorna men snygga var dom iaf...

Om 30 min ska jag på massage... ska bli skönt...

Ha det bra mina vänner...

kramen



Kommentarer
Postat av: Malin

krya på dig... massage kan ju lätta lite på spänningen... kram

2009-01-21 @ 14:47:39
Postat av: Robban

Ajajaj Åsa!

Du får se till att fixa lite kraftigare grejer som funkar bättre än panodil, men det kanske du har..

2009-01-21 @ 18:26:58
URL: http://www.robbelibobban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0