Måndag

ja då var det måndag och full arbetsvecka... blrjade 6.30 imorse och ska även göra det i fortsättningen fick jag veta.. skönt...
var även uppe till isabella nu när jag slutat och lämnade kvittot på träningskortet....

ikväll blir det bingo... synd jessica jobbar kväll.. hade varit trevligt att träffa henne men det kan jag ju göra en annan dag också...

är hemma hos mig just nu för jag skulle se om jag hade fått en besiktningstid till lgh men det hade jag inte.. sen skulle jag hämta mobilladdare och borste också... hihi!! glömsk är jag...
andreas har skrivit på kontraktet på den nya lgh idag... skoj.. så nu vill jag bara att vi ska få nycklarna den 27 feb ist för den 2 mars... så man har helgen på sig att flytta... sen är jag ledig 2 mars... skönt..

nej nu ska jag snart köra hem till andreas och fixa lite... ha det bra så hörs vi...

kramen på er alla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är definitivt tråkigare att jobba än att vara på bingo, kram

2009-01-12 @ 18:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0