let´s dance

ja då var let´s dance igång... jag hejar på magnus samulesson... kitty var ju bara kass... hihi!!!

idag har det varit lite jobbigt på jobbet men vi var klara ganska tidigt... jag och christel städade vårt fikarum så får vi väl se om det är lika fint på måndag morgon... men det tror jag ju inte iaf...

fick ju nya tiden jag skulle jobba när vi jobbar dag... nu fick jag reda på att jag kanske inte ska jobba dom tiderna för hon ska vara i paketering och skiv.. knas... men jag tänkte jag skulle börja kl 6.30 på måndag ändå eftersom det är ingen som sagt ngt annat till mig...

ska ni hitta på i helgen då alla?
jag vet inte vad jag ska göra.. ska in till stan o byta min klocka imorgon...

idag har jag packat det mesta av mina kläder... hihi...

kramen på er alla nu ska jag kolla klart på let´s dance

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0