Lääääääängesen

Sorry om jag har varit dålig på att uppdatera här... men har inte haft internet och sen har jag inte kommit in här heller... sidan har inte velat visas...

gott nytt år förresten på er alla...

sen jag skrev julafton så har jag jobbat jobbat och jobbat... jobbade hela helgen fram till i tisdags sen var det dags för nyår... vi spenderade vår kväll där... när kan vi ha kommit hem.. vid efter 4 eller ngt tror jag.. kommer inte ihåg jag var så trött...

spelade bingo i måndags men ingen vinst och spelade bingo i tisdags och ingen vinst där heller men jag var när att vinna 100kr, 1000kr och 2 bilar... men jag vann ju inget... tråkigt...

på julafton fick jag

* En fin fin klocka
* Fotspa
* Presentkort på fotvård
* Micke och Molle-filmen
* En liten nalle
* Pengar
* Godis

tror att det var allt...

idag vet jag inte vad som händer... hade varit kul att hitta på ngt.. menmen
ska hämta flyttlådor hos annika och daniel ngn dag... snällt av dom att jag fick låna lite lådor... och sängen blir förhoppningsvis hämtad ngn gång i helgen... hoppas jag...

nej nu orkar jag inte sitta här längre...

kommer inte in på min hotmail heller... riktigt irriterande är det...

kramen och gott nytt år på er alla... hoppas ni hade en bra nyårskväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0