Indoor Walking

ja det var jag och christel på igår... lite nervös var man eftersom man inte hade varit där innan och gjort det...
Ni som undrar vad indoor walking är så är det som spinning nästan fast där är ingen sadel... hihi!!
men det va SKITJOBBIGT!! fasen vad jobbigt det var.. men inte så jobbigt att jag ska sluta gå på det... men benen var som spaghetti sen.. idag har jag väl mest haft ont vid skuldrorna men värken kommer väl sen... men skönt var det att röra på sig...
men det är väl alltid jobbigt första gångerna innan man kommer in i det...

på måndag är det vattengympa som gäller, det ska bli skoj



idag efter jobbet så var jag o skulle hämta lådor hos mamma.. var först hos mormor och åt lite mackor.. det var gott.. var hungrig och nu sitter jag hemma hos mig och ska snart börja packa lite hade jag tänkt... packa lite glas o tallrikar...

andreas jobbar till 22.00-22.30 idag... och sen ikväll är det let´s dance också... ska bli väldigt skojsigt...

måste berätta att där ringde en från telenor igår.. hon måste varit ny för hon lät väldigt ovan..
* iaf, hon frågade om jag hade bärbar data, ja svarade jag.
* sen frågade hon vilken internetleverantör jag hade, jag svarade vilken jag hade.
* hon frågade om jag använde internet utanför hemmet, nej svarade jag.
* då sa hon, jag har ett erbjudande till dig, mobilt bredband är det ngt som verkar intressant?, nej svarade jag.
* då frågar hon vrf jag inte var intresserad av mobilt bredband, jag svarade att jag använde ju inte internet utanför hemmet.. har jag inte börjat använda det innan behöver jag inte nu heller tänkte jag.

menmen... jag klarar mig med internet i hemmet... hihi!!!

nej nu ska jag börja packa lite... ha det bra

kramen

Kommentarer
Postat av: Robban

Förbannade försäljare!

2009-01-16 @ 20:07:44
URL: http://www.robbelibobban.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0