Imorgon

ja imorgon är det dags för besiktning av min lgh.. känner mig inte så nervös över det just nu men det kommer väl imorgonbitti.. men jag tror att det kommer att gå bra...

tittade precis på sveriges värst bilförare... jag undrar hur dom har kunnat få körkort.. har dom fått det i flingpaketet eller.. man kan ju undra.. haha.. men roligt var det att titta på det iaf...

nu sitter andreas och tittar på ishockey.. och jag ska in i duschen hade jag tänkte men det går ganska trögt att gå in dit... men då är det som det brukar...

var även hemom idag och drog ut soffan och tv-bänken så slipper jag det imorgobitti.. vi har även skickat iväg våra adressändringspapper idag.. visst det kanske är lite tidigt men nu har man det gjort och man slipper det sen.. hihi!!

nej om man skulle in i duschen nu så man har det gjort.. innan klockan blir för mkt..

ha det bra..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0