Hemma

idag är jag hemma från jobbet... tror jag har lunginflammation... ska till vårdcentralen imorgon så får jag se om det är ngt fel på mig eller inte... har ont överallt...
nej nu ska jag inte klaga mer

nu har jag fixat med adrässändring och jag har fixat så att mitt bredband ska flyttas till den 1 mars...
satt i 30min innan dom svarade på kundtjänsten.. jag hann t.o.m äta frukost... :)

nejn u ska jag se om jag hittar ngt att laga.. blir nog stekt falukorv och makaroner... orkar inte göra så mkt som sagt...

kramen på er

och jessica lycka till på bingot ikväll...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch din stackare. Krya på dig! Kram Tina

2009-01-26 @ 21:28:36
Postat av: jessica

tack för det, men det blev inget, som vanligt. kram

2009-01-27 @ 00:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0