Finns det...

... ett avslut på denna sjukdom.. ja det finns det... jag börjar känna mig bättre men jag stannar hemma resten av veckan så jag inte smittar ner ngn på jobbet plus att jag jobbar med livsmedel... så jag ska till jobbet på måndag och ska jag vara ärlig nu så längtar jag dit...
men en sak är konstig och ganska komisk... när man är på jobbet vill man bara vara ledig och när man är hemma och är sjuk då vill man till jobbet... skumt.. kan ngn förklara detta för mig?!

om man skulle ta och diska kanske.. är det ngn som har ngt förslag på mat idag... vi åt hamburgare och pommes igår.. det är så svårt att komma på ngn maträtt varje dag...

har inte tagit nässpray sen igår.. ska försöka undvika det nu annars kan jag inte slyta att använda det... änsålänge går det bra... hihi!!!

har även beställt 4 disneyfilmer idag.. hihi!!!

kramen

Kommentarer
Postat av: Jocke

TJENA Åsa! Är det du som tittat in på min sida :) . Hur hittade du den?



Ja klart det är kul o dansa. Har precis dansat 3.5timme utan pauser. Förutom när Ingvar visar gruppen hur man ska göra! Du får ta o hänga med på Sommarlust nån fredag. Jag ska dit nu på fredag :P Vi hörs..Kram Jocke

2009-01-28 @ 23:00:08
URL: http://jockelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0