Utekväll

Igår var vi hos malin och daniel och det var trevligt och sen skulle andreas på både förfest och möte... innan vi körde hem därifrån kom vi fram till att vi skulle med ut och eftersom dom skulle vara här hemma.. så jag och malin bestämde oss för att gå på grand... innan dess så spenderade jag min kväll hos malin och vi åt gott.. ett recept som jag hittade på gräddsåspaketet... hehe.. mkt gott så det kan jag rekommendera..

sen ringde andreas och sa att han var klar på mötet så vi hämtade upp honom sen hämtade jag och malin hennes kusin och hans kompis..

sen var det utgång.. det var skoj.. var inte så full för jag ville må bra idag.. men det var trevligt.. träffade trevligt folk man kände och det var ju kul.. men det märktes att man inte hade varit ute på ett tag.. haha!! och fotograferade blev vi också..

 

Vi stack vid 2 då var vi mätta på allt ute.. malin och daniel stack hem och andreas kom hem kl 5... och full va han.. men nu pratar vi inte mer om det..

idag gick jag upp vid 12.. men jag är så trött...
idag vet jag inte vad som händer.. kanske köra till elgiganten om dom har öppet..

snöade började göra när vi gick in på grand igår och det var vitt när vi kom ut.. nu snöar det också lite tror jag men jag vet inte..

nej om man skulle äta lite... var hungrig inatt när man kom hem... vissa åkte ju till bajonetten...
diskade och plockade även undan här hemma inatt när jag kom hem så slapp man det idag.. rätt skönt faktiskt.. såg för jävligt ut här...

jaja ha det bra så hörs vi...

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Så tjusiga ni är! :)

2009-02-01 @ 14:10:15
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0