Söndag

ja då var det redan söndag.. har inte hänt så mkt sen jag skrev sist... i fredags efter jobbet så körde jag och handlade lite och sen var det dags för lets dance..
morgan och laila i topp då också.. jag tror det kommer att stå mellan dom 2 i slutet..
somnade ändå inte förrän vid halv 4 för jag och andreas tittade på film på tv.. den måste varit bra för jag somnade inte iaf.. nu kommer jag inte ihåg vad den hette..

igår vaknade vi vid 12.40.. oj.. sen gjorde vi inte så mkt.. körde hem till mamma sen åt vi lite där när mamma kom hem.. vi kollade ishockeyn.. sverigen vann med 6-4 mot tjeckien.. tog hem bananlådor från mamma så nu kan jag packa lite till... sen körde vi min bror till sin kompis tjej.. oj vad dimmigt det var igårkväll.. sen såg vi melodifestivalen på bajonetten.. tyckte inte alls om mede som programledare.. och af Ugglas tyckte jag inte om.. låten kanske var bra men det skulle inte varit hon som sjöng den isf.. hade ingen favorit denna deltävlingen iaf.. emilias var ganska bra..
förstår mig inte alls på reglerna denna gången på melodifestivalen.. vrf kan det inte vara som innan, man har en tävling på en kväll och röstar fram den som ska åka till ESC.. fattar inte.. menmen..

idag händer väl inte för mkt.. ska kolla ishockeyn sverige-finland idag 15.25... eller andreas ska se den iaf.. jag ska nog ta och besöka hans föräldrar och hämta några lådor till.. får se...

har även fått städbesiktningstid av min lgh nu.. så det blir hämtning av nyckel till flyttkärra den 27e, flyttning den 28e, städning av lgh den 1e och besiktning den 2e... mkt den helgen.. men det ska gå hoppas jag...

nej om man skulle äta lite nu...

kramkram

Kommentarer
Postat av: Tina

Ska du bli sambo eller bara flytta till ny lägenhet? Tack för omtanken:) Kram

2009-02-08 @ 13:11:02
URL: http://tinaj82.blogg.se/
Postat av: Anonym

mycket jobb är det att flytta, men kul när allt är klart, ses vi i morgon?



kram

2009-02-08 @ 17:00:43
Postat av: Rille

Håller med dig om melodifestivalen. Man hänger inte med. Dom får skicka med ett infoblad ihop med tv-licensen. ;)

Ha det

2009-02-08 @ 21:43:17
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Jocke

Var ska ni flytta?



Ugglas är bra :P Härlig stil o sång. Så länge man slipper se henne när hon krystar fram varje ord

2009-02-09 @ 17:14:07
URL: http://jockelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0