Snö snö snö

Ja då var snart tisdag över.. idag har det varit tröttsamt på jobbet... men kl blev 15.30 idag också :)
Efter jobbet körde jag och hämtade min bror och sen körde vi och handlade..

Diskade och lagade sedan mat.. sen var det dags för mig att sticka till badhuset.. idag var det dags för vattengympa.. Det var skoj.. Dock lite jobbig men man vänjer sig hoppas jag..


 
När jag gick till badhuset så började det snöa lite smått.. När jag sedan skulle gå därifrån så snöade det ännu mer och det var t.o.m vitt på marken.. tror dock att det kommer att bli mera snö till imorgon.. skulle tydligen snöa både imorgon och torsdag också.. men jag vet inte..



Snart går flyttlasset mot Östermalm.. skoj.. ska bli kul att bli sambo.. hoppas jag, men jag har ju nästan i stort sett varit sambo länge nu.. haha!!

Nej nu ska jag nog dricka lite juice till sen ska jag nog gå och nana..

Kramen alla..

Kommentarer
Postat av: Rille

jäkligt snygg bild du har tagit.

Det blir säkert skit kul vänta bara till du gifter dig...bröllopsnatten är rolig...hehehe

2009-02-11 @ 17:56:18
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Jocke

hej



ja..såg med det..ska se om jag kan lägga upp den på bloggen..bara klippa bort miffona som står i vägen =)

2009-02-15 @ 17:46:44
URL: http://jockelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0