Sån värk..

Har jag i mina armar och i mina båda händer... Jag, Josefine och luis stod vid kasslermaskinen igår i paketeringen.. Aldrig mer säger jag.. Första passet så stod jag och vägde.. det var ju dom tunga också... andra passet så stod jag där inne och skulle lägga i men fy fan aldrig mer.. hade inte varit några problem om dom inte hade suttit fast i vagnarna.. och sen stod jag resten av tiden på baksidan.. har en blåsa på mitt pekfinger.. när jag skulle köra hem igår hade jag så ont i min vänstra arm att jag trodde jag skulle börja gråta.. kunde knappt hjälpa till att svänga ratten.. fick ta en ipren när jag kom hem... men aldrig mer... hihi!!

annars igår så ringde min bror 1tim innan jag skulle till jobbet och då hade han trillat med moppen så han hade skrapat upp ena benet och lite på armen.. mobilen var kass för den gick ju givetvis också sönder.. och den var ny också.. stackars min kära lillebror.. så jag fick köra o hämta honom utanför andreas.. när vi kom hem såg vi att han hade skrapat upp knät så det fick vi rengöra... han hoppade i badet när jag körde till jobbet.. tur han har en snäll syster somhan vill ha hjälp av ibland *ler*

idag ska jag och min bror på middag hos mormor kl13.. ska bli gott... det blir potatis, falukorv och pepparrotssås.. åhhhh så gott...



ja nej nu ska väl jag vakna till lite.,,, kanske äta ngt..

kramen

Kommentarer
Postat av: Rille

tjena det var ett tag sen.

Allt bra antar jag förutom värken???

Verkar ha en hel del att göra på jobbet. Det är rätt slitsamt...det kan jag ju inte direkt påstå att jag har...hahahah

inte som säljare direkt.



ska länka till din blogg från min.

ha det

2009-02-06 @ 12:04:49
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0