Lördag

ja då var snart lördagen över..

igår var det lets dance igen och rätt åkte ut igår.. george scott kunde verkligen inte dansa.. så nu nästa gång hoppas jag att carl-jan åker ut..

idag så har man ju varit och åkt skidor för första gången i hela sitt liv.. ojoj säger jag bara... vilken backe.. vi var i vånga och  åkte..


                                                                                                 Vångabacken

 jag klarade ju knappt av att åka i den.. jag var sämre än alla ungar som åkte.. gick upp i backen en bit första gångerna sen åkte åkte jag upp med hjälp av ett snöre.. efter alla timmarna vi var där så tvingade andreas upp mig att åka i ngn annan linbana.. den var äcklig att åka i.. jag trillade första gången sen hjälpte ngn kille mig som jobbade där.. då var det inge problem.. men svårt var det iaf.. och snabbt gick det neråt och bromsa kunde jag knappt heller.. sen började jag frysa och fick ont i fötterna.. kl 16 åkte vi hem... vi var där från kl 11 ca.. men annars var det skoj.. önskar att jag inte hade varit så feg bara.. hatar det.. menmen

sen åkte vi hem till andreas... hans föräldrar kom och då satte dom upp räcke i trappan upp till loftet.. jag körde till mamma och hjälpte johan skicka in ansökan till scan ang sommarjobb... fick även ringa todde och fråga vilken avdelning han skulle välja..

sen nu ikväll har vi kollat på melodifestivalen.. jag hejade på EMD och BWO.. och trodde att molly och rickfors eller vad han nu hette skulle komma till andra chans men jag hade bara lite rätt.. EMD till finalen, BWO till andra chansen molly till finalen och topaz mfl till andra chansen..

men jag tycker fortfarande HEATs låt 1000 miles är bäst.. älskar den sen kommer EMD på andra plats..

nej om man skulle ta och lägga sig nu kanske..
ska nog hem och packa det sista imorgon och sen kan man ju börja småstäda lite hemma..

ha det bra..

kramen och godnatt

Kommentarer
Postat av: Marie

Ser riktigt härligt ut i Vångabacken!

/ Marie

2009-02-23 @ 17:45:27
URL: http://festismarie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0