Lite ordning

Nu har jag fått lite ordning på mina lådor här hemma. har försökt ställa dom som ska till sovrummet tillsammans och köket tillsammans osv.. har även migrän idag.. och det lär jag väl ha i 2 dagar till nu.. hatar det..

har även tvättat idag.. blev 3 maskiner och det brukar det inte bli men det var ju all andreas tvätt också.. jag känner mig så snäll som tar hem hans tvätt till mig och tvättar den och sen tillbaka igen..

nu vill jag flytta.. är trött på alla lådor som står här... tänkte jag skulle plocka ner mina gardiner också.. tar nog det imorgon för på fredag kommer fönsterputsaren och putsar mina fönster och det behövs.. hehe!!

nej om man skulle ta och laga ngt till mig kanske.. innan det är dags att köra till jobbet...

oj vad solen skiner in på mig nu.. hehe

ha det bra mina vänner.. skulle ha tagit kort på röran här hemma men jag har tydligen packat ner kameran ngnstans...kommer inte igåg var.. haha..

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

hatar me flyttröra... vad jag såg fanns den bara i blå där... o där var typ 3 till....



kram

2009-02-17 @ 14:41:16
URL: http://malinder82.blogg.se/
Postat av: jessica

ta det lugnt, snart är det dags för flyttlasset att gå. bara 11 dagar kvar, sen slipper du lådorna. kram

2009-02-17 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0