fredag

ja då var det fredag och det var längesen man skrev här..

ja vad somhar hänt i veckan är väl inte så mkt.. var och kollade på lägenheten igår..den var lagom stor.. ska bli skönt att flytta nu.. ska flytta lådor idag.. men får vänta tills jag kan hämta nycklarna till flyttkärran..
sen imorgon blir det flytt av det sista som blir kvar sen på söndag blir det städning.. hihi!!!

ska även betala räkningar idag..

jag har fått en utmaning och den har jag redan börjat svara på men fasen vad svårt det är med bokstaven Å.. önskar jag hette ngt annat just nu.. hihi!! men den kommer in så småningom..

glömde glasögonen i tisdags så sen när jag kom hem så hade jag migrän.. inte bra.. kändes ju som jag hade dom på mig när jag gick på morgonen.. haha!!

igår tänkte jag simma men det blev inget med det för jag orkade inte.. känns som jag har fullt upp med annat just nu..

nej om man skulle börja ställa fram det man ska ta med sig.. haha...

jag hör av mig igen när flytten är klar och internet fungerar..

ha en bra helg på er.. det ska jag ha..

kramen

Kommentarer
Postat av: Rille

Hej å hå...

Hoppas att flytten gått bra och att det har löst sig med utmaningen...det svåraste tyckte jag igentligen var skicka utmaningen vidare...alla var ju tagna

2009-03-01 @ 11:19:35
URL: http://rilleros.blogg.se/
Postat av: Josefine

Åsa du e utmanad, kolla min blogg!

2009-03-02 @ 18:17:44
URL: http://nussefjun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0