Det var denna helgen

Ja då var denna helgen förbi..
I fredags så var jag hemma hos mig och städade och packade lite.. försökte bli av med kalket i toastolen därhemma men det ville inte riktigt.. blev lite arg faktiskt.. sen gav jag upp.. körde hem till andreas.. då var johan också här.. dom tog ner en massa i släpet som andreas lånat för dagen efter skulle det till tippen.. det blev soffa, fläkt mm som slängdes..

i lördags var det alla hjärtansdag.. jag bjöd andreas på frukost på bajonetten sen skulle han till tippen.. skulle hämta min bror först.. jag ville inte med så jag gick till flüggeraffären som ligger vid bajonetten för jag skulle ha ngt starkare kalkmedel.. sen gick jag in till stan för att köpa ngt till andreas, blev även en liten present till mamma och mormor.. mamma fick en liten nalle där det stod världens bästa mamma på och mormor fick chokladhjärtan.. köpte även chokladhjärtan till andreas och ett kort.. sen fickade jag med mamma, mormor, ingalena m fam och anita på fenix..
sen körde jag hem och packade lite och tog bort lite kalk i toastolen.. hälften gick bort så nu är det bara det värsta kvar.. så det blir till att gnugga och skrubba.. jobbigt...
körde sen hem till andreas och väl där så tog vi ner sängen från loftet så vi kunde sitta/ligga i sängen och titta på tv.. aldrig mer.. jag trodde jag skulle bli mosad av sängen men det gick bra.. tung var den..
sen bäställde vi mat från china wall.. jag tog stekt ris och kyckling.. det var jättegott!!
ja just det.. under tiden han var och hämtade maten så var det ju melodifestivalen.. den ända låten jag tyckte om var H.E.A.T:s 1000 miles.. Åhhh vad bra den var och den gick vidare till globen direkt.. den bästa låten hittills...

igår söndag så var andreas och johan i garaget och jag var med mamma och anita i hässlehom och hälsade på J.. Hörde knappt när han pratade.. han mumlade för det mesta.. men han pratade jättebra när han blev arg.. gått ner i vikt en massa hade han.. Han var väldigt lik J och J nu.. Men jag tror han har fått syrebrist under sin operation i sthlm som han gjorde och därav sin hjärnskada...

idag blir det träning.. C kunde inte men jag ska nog gå och träna ändå.. imorgon ska jag ju tvätta och på onsdag blir det massage.. på torsdag träna och fredag kommer där ngn och putsar mina balkongfönster...

ha en bra dag på er.. sj jobbar jag kväll denna veckan..

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej! Den fanns i h&m butiken i Nova... kanske finns här i stan me? Ingen aning! KRam

2009-02-17 @ 10:53:44
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0