Bingon!!

Ja då var bingon över för denna gången.. Men grattis till jessica och hennes granne som vann.. Jag var nära ngn gång men det var inte ofta..

Idag har man jobbat dag för första gången på 3 veckor.. Var ju som sagt sjuk sist.. Det har gått bra.. Tiden gick ganska fort idag, men jag tror att det berodde på att jag hade den sena rasten...
När jag slutade idag så skaffade jag nya skor, en storlek större så nu kan jag rör tårna iaf.. hihi!! Får hoppas att jag inte får så ont i fötterna nu..
Sen var det hem.. Kollade lite med biljetter till Jeff Dunhams show.. Funderar lite på att åka och titta på den.. Vet inte om det blir Köpenhamn eller i Kista.. Får se..

Sen körde jag till Sommarlust för att spela bingo..

Har även ringt en fönsterputsare idag.. så han kommer den 20feb och putsar mina fönster och balkongfönster.. Så slipper jag göra det själv.. så det är ju skönt..



Nu ska jag sätta mig och titta på prison break.. fast först ska jag göra mackor till andreas..

kramen och godnatt

Kommentarer
Postat av: Rille

Hejsan....

Så jessica vann på bingo ikväll grattis till henne.

Du skrev att du jobbat första dagen på tre veckor. Får nog läsa igenom din blogg lite...

Har nog missat en poäng eller två. Inget allvarligt hoppas jag? Ha det och en trevlig prison break kväll...själv blir det sporten på 4 och sen blir det ladda batterierna. ;)

2009-02-09 @ 22:25:05
URL: http://rilleros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0