1a jobbedan efter sjukdom

Då var denna jobbedan över... tiden gick såå långsamt idag... jag stod inte ens med på listan så frågade jag min chef var jag skulle vara ngnstans, och jag sa att jag står inte i skalningen.. så det blev inne i renrummet... annars har det gått bra idag..

Har inte gjort så mkt idag faktiskt innan jobbet.. sov till 10.45 och det behövde jag tydligen för trött var jag.. hihi......!!! men skönt var det...

Vad alla bloggar är fina.. vill också ha det så fint med bild uppe i headern.. eller vad det nu hette... hur gör man och var hittar man hur man gör det, snälla säg..

imorgon eller idag blir det ju så ska jag tvätta.. inget jag ser fram emot men jag måste.. sen blir det väl till att handla för som sagt har jag inget hemma att äta som vanligt.. men men...

gjorde kycklinggratäng igår... åhh vad gott det var.. så det är ju ngt man kanbjuda på när man bjuder hem gäster på middag.. hade även med mig på jobbet idag.. :)

nej nu ska jag sova.. klockan den går ju så fort när man kommer hem från jobbet..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

fråga malin, hon är experten, men jag tror hon använder sig av sidan designadinblogg.se som hjälp. kram

2009-02-03 @ 09:42:39
Postat av: Tina

Tack för tipset, kanske får testa det om detta inte ger med sig... Skönt att höra att du är på benen igen:) Säger som Jessica ang. bloggen. Kolla in den sidan, den är kanon!! Kram

2009-02-03 @ 12:03:38
Postat av: Malin

vet inte om min förra kommentar kom med... men jag håller iaf med ovanstående talare... designadinblogg.se har jag lärt mig av... ;) Kram

2009-02-03 @ 21:53:14
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0