Tupperwareparty

ja då har det snart gått en vecka till..

i måndags så var vi på sparbanken i tollarp... vi var och pratade om huslån till att bygga nytt hus.. dagen en eller två dagar senare hör hon av sig och sa att vi fick ta lånet :D skoj,..

sen i torsdags så var jag på tupperwareparty.. köpte dock inget för jag kände att jag inte hade råd denna gången.. mamma köpte julklapp till mig för eiwor som hade partyt hon sålde smycken också..

har även köpt en julklapp till andreas.. den andra kommer jag köpa om 2 veckor.. hehe

var och åt middag med anna-bell igår.. det var trevligt.. vi satt där i 3 timmar och åt och snackade om allat och inget.. mkt trevligt var det..

nej nu ska man se om man kan komma på ngt att göra.. ha en bra helg..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0