Julkonsert

Var på julkonsert i fredags.. det var skoj..

var ledig hela fredagen så jag rullade köttbullar och bakade vanilj-, kanelbullar.. har nog aldrig varit så pysslig :)

Vanilj-, kanelbullar 

Var sen och hämtade brossan som skulle sova hos oss på natten för sen dagen efter skulle jag köra honom till sommarlust eftersom han skulle till tyskland med håkan..

på kvällen var jag på julkonsert med andreas föräldrar och kollade på Sanna, Sonja, Shirley och Måns...

Måns, Shirley, Sonja och Sanna  

Igår lördag så var jag i stan med mamma och sen var vi och kollade på gabriella när hon dansade med kristianstadsflickorna...

och idag har jag jobbat på konti.. trevligt...

kramen på er


Kommentarer
Postat av: jessica

Vad mumsiga bullarna såg ut. Tänkte själv ge mig på att göra lite julgodis på söndag.

Kram kram

2009-12-14 @ 09:27:53
Postat av: Malin

Åh, va mysigt med julkonsert! Skulle oxå dit men det blev julfest med jobbet istället! ;) kram

2009-12-14 @ 17:00:29
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/
Postat av: åsa

Oj fler än jag som har varit huslig :) Duktigt ser goda ut. Kram

2009-12-15 @ 08:19:16
URL: http://nitsches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0