Stranden..

Ja då har man varit i åhus 3 dagar denna veckan.. först i onsdags var jag och johan och hälsade på eva och lilla julia.. hon är sååå söt..
sen var jag på stranden själv igår torsdag.. där låg jag ca 2tim sen gick jag hem till eva igen och hälsade på.. tänkte vi skulle tagit en glass men då hade hon redan ätit glass så jag struntade i det.. på kvällen igår så körde jag och andreas hem till en arbetskamrat till honom för att sätta in en cdstereo.. och det gick ju bra.. träffade även deras hund.. en isländsk får hund..

Isländsk fårhund (det är inte hunden på bilden som jag träffade)

Sen idag körde jag först och hämtade johan strax efter 10.. sen till bajonetten för att köpa sallad.. jag åt kycklingsallad och johan räksallad.. mkt gott!!
Så vid 11tiden var vi på plats på stranden.. mkt skönt.. sen innan vi skulle äta så doppade jag mig i havet för första gången detta året.. :)
när kl var 14 så skickade eva ett mess och undrade om vi var kvar på stranden.. för eva, julia, gittan och christer var också där.. så vi flyttade bort alla våra saker bort där dom var.. sen gick jag och eva i vattnet och doppade oss.. så 2ggr detta året har jag doppat mig i havet..
här kommer ngn bild på johan när han ligger och solar...

  

Och här kommer ngn bild på mig..

Röd eller?! Ännu mer röd kanske?! 

Sen nu så sitter jag hemma och gör inte så mkt.. andreas vilar för han ska jobba inatt.. men det ska bli en skön hemmakväll..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0