Sammanfattning Diggiloo i Båstad

Dagen började med att andreas han hade fått för sig att gå upp 1 timme tidigare än han skulle så han somnade om igen och vaknade igen kl 6.30.. lite i senaste laget.. jaja iaf jag vaknade vid 9 och då skulle jag äta frukost sen stack jag till autopartner igen för att hämta ut andreas lackstift som han beställt.. sen ringde jag till en som jag skulle köra till i tollarp för att hämta en bilstereo och det gjorde jag.. sen körde jag till maxi för att köpa baguetter, bacon, skinka och lite grönsaker, och dricka... jag skulle ju göra baguetter till oss.. andreas, mamma och johan fick ägg och bacon baguetter medans jag gjorde en skinkbaguette till mig..

andreas kom hem strax efter 14 så han hoppade in i duschen sen när kl var strax efter 15 så körde vi och hämtade johan och sen efter det körde vi och hämtade mamma... 15.30 var vi på väg till båstad mot diggiloo...

vi var framme vid 17.15 ca så satte vi oss och åt vid bilen där vi hade parkerat.. goda baguetter hade jag gjort.. haha!!!
när kl var ca 18 så begav vi oss mot centercourten där konserten skulle vara.. vi gick in och där stod mijje och spelade lite sånger..

 

inte så bra bilder.. jag glömde ju min kamera hemma så jag fick ta kort med mobilen ist.. hoppas det går bra ändå..

ca 30-45min innan allt började så öppnade himlen sig.. så det var ju på med regnjackorna.. strax innan konserten började så slutade det regna och solen kom fram.. härligt.. så det ska vara..
Vi satte oss ner och intog våra platser som jag trodde var närmre än vad dom var menmen..

 
 

Sen slog kl 19 och konserten började... alla kom in rödklädda...

 

Sen började Brolle jr sjunga och mamma hon smälte på en gång...

 

Sen Sjöng mojje ngn hård rock men det var barnlåtar han spelade som lille katt och blinka lilla stjärna m.fl.
 Sen hedrade dom michael jackson.. då sjöng vi "We are the World" allihopa.. det var riktigt fint så jag rös och likaså johan.. det var fint...

 

Thomas Petersson han drog en massa skämt också.. det som var så roligt att tårarna sprutade på mig var när han berättade om sin 16åriga son.. Hans son sa precis samma som min bror.. Det alla ungdomar typ gör.. tex Och, lol, och orka.. och i det sammanhanget thomas sa det var det så kul så tårarna rann på mig.. Haha!!!

Strax innan paus så spelade dom alla låtarna som var med i svenska melodifestivalen i år.. det var bra.. även där var thomas rolig.. han var utklädd till Caroline af Ugglas.. och sen var han utklädd till marlene ehrnman...

 

Sen när det var paus så stod vi på baksidan av scenen och där kom ju Ola.. då skulle ni ha hört johan.. han sa med lus röst "Ola, hej Ola!!" Det lät riktigt kul.. han har gett upp tjejerna nu så nu hälsar han på killarna ist.. hehe!!!

Mamma och johan gick och satte sig och jag och andreas stod kvar och rätt som det var så kom Brolle.. Stackars mamma där skulle hon ha stått.. försökte ta ett kort i farten men det blev inte så bra.. likaså kort på thomas petersson..

  

Sen började andra akten och då gav jag upp fotandet för det blev mörkare ch sämre bilder..
Här kommer en bild på johan som visar hur kul han hade det....

 

Även glenn wish var på besök..                                             .. och Kevin borg..

  

Sen var det nästan slut... Men det var en bra konsert och det var första gången mamma, andreas och johan var på detta..
efter det hela var slut så gick vi ner till pepes bodega för att hälsa på jonas.. han jobbade nämligen och samtidigt så slapp vi köerna ut..
 

Sen gick vi till bilen och där tog jag kort på dom som var med mig på diggiloo...

 

Där tog dom en kopp kaffe innan vi körde iväg...

Jag tackar för en härlig och trevlig kväll... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0