Torsdag

Då var det torsdag och idag har jag varit och plockat ögonbrynen.. oj vad det kändes.. men vill man vara fin får man lida pin.. haha!!

nu håller jag på att laga mat.. det ska bli köttbullar, kokt potatis och sås..ska bli gott.. är hungrig nu..

det är lika fint väder idag.. synd man jobbar..

andreas hade dammsugit, satt upp lampan i sovrummet igår och sonny hade fixat så vi har trådlöst  nu också.. dom är duktiga..

skrev även upp mig på att jobba kväll den 13 april.. det blir lite extra pengar av det iaf.. vi är några stycken som ville jobba..
nej nu ska jag fortsätta här.. diska och lite sånt..

ha en bra dag i solen..

kramar

Kommentarer
Postat av: Tess trött tokig morsa

hej

jag bloggar om de du letar efter,

om du vill ha roliga filmklipp fina bilder och bra läsning.... då har du hittat mej :)

vi syns väl??



kram

2009-04-03 @ 01:01:28
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0