Tisdag

ja då var det tisdag och ny jobbevecka.. vill inte till jobbet nu när man varit ledig såhär många dagar.. menmen det är ju snart helg igen.. haha!!

idag händer inte så mkt innan jag ska på jobb men jag ska köra och handla nu hade jag tänkt så har man det gjort iaf.. får väl se om jag hittar ngt gott..

annars händer inte så mkt i veckan förutom att jag ska till tandhygenisten på fredag.. får hoppas att det går bra.. hihi!!

igår var jag och spelade bingo på sommarlust men ingen vinst nu heller.. tråkigt..
sen igårkväll tittade jag och andreas på film.. vi kollade på the red baron tror jag att den hette..

nej nu ska jag köra och handla.. ha det bra.. så hörs vi..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

trist när man inte vinner, jag vann inte heller. men det borde vara din tur nu,tycker jag. kram

2009-04-14 @ 14:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0