Tisdag

idag var det dags att återgå till mina normala arbetstider med mina arbetskamrater.. har ju även kommit 4 nya till oss.. men dom har ju varit där innan så lite kan dom ju..

igår var en sån dag där man bara sov nästan..

när jag slutade kl 7 igår så körde jag till bajonetten och åt frukost med sonny.. tack för frukosten sonny..
efter det så körde jag hem till min bror som låg och sov.. men inte länge till eftersom jag ringde upp på porttelefonen.. hade ju inga nycklar med mig.. haha!! men upp kom han iaf.. kan ju inte ligga och sova hela dagen ;) sen när jag varit där typ en timme så körde jag till banken för att ha ett möte om mitt pesionsval eller vad det nu var.. det gick bra och snabbt sen bar det hem till sängen.. jag riktigt hörde hur den ropade på mig.. jag somnade vid 11.30 sen upp igen vid 18.00 för att kunna somna sen på kvällen igen.. andreas köptemed sig mat hem från MAX och det var gott.. sen tittade jag på tv.. jag tittade på inför eurovision song contest och sen efter det så var det CSI.. sen tittade andreas klart på ishockeyn.. sverige förlorade mot lettland i straffar.. trist!! sen somnade jag ganska snabbt.. sov sen till 9.45 idag.. körde vid 10.50 till jobbet för att få massage av jenny.. hon hittar alla möjliga knutor.. och det gjorde ont när hon hittade dom men annars var det skönt.. hon masserade även mina armar.. sen bokade jag även tid till andreas.. så jag hoppas att han blir glad över det.. hihi!!
efter massagen var jag på maxi och handlade lite..
nu har jag lagat mat och det blev köttfärsgratäng med taco..

Köttfärsgratäng  

MKt gott..

nu ska jag äta sen ska jag köra till jobbet..

ha en bra kväll

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0