Sista natten

Nu är det snart dags att jobba sista natten.. mkt skönt..

denna natten som var, den var jättedryg.. jag hoppas att denna blir bättre.. hihi!!!
imorse när vi slutade så var jag så hungrig så trött så jag mådde illa.. men jag gick och la mig direkt när jag kom hem.. sen vaknade jag vid 11 när andreas skulle gå. men jag somnade ganska snabbt igen efter han gått..

när jag kom hem så var det alldeles vitt på golvet.. då hade han tappat tandkräm på golvet och gått i det.. smart!! dom har även haft skoj med att fotografera med min kamera.. haha!! det var några egobilder.. "skrattar"

nu tittar jag på reprisen av robinson.. hinner precis se det sen ska man köra till jobbet.. igen..
men imorgon blir man bjuden på frukost.. mkt gott och trevligt ska det bli.. sen kl 10 så ska jag på möte.. så jag kommer ju sova HELA kvällen imorgon.. haha!!!

vaknade 17.00 idag.. haha!!!

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0