Sålt

Så då var en möbel såld nu återstår det en tv bänk också.. det var köksbordet/barbordet som såldes... sen är det mina mc-kläder och min balklänning som ska säljas men ingen som har hört av sig än..

tänkte jag skulle göra lasagne idag.. hoppas det blir bra..

glömde ställa kl igårkväll men som tur va vaknade jag av andreas kl.. men jag somnade om och sov till ca 6.15 så jag fick ju ta bilen idag men det gjorde inget för det var ändå kallt ute.. inte så varmt nu heller tycker jag.. kunde varit finare väder..

denna dagen har varit så dryg på jobbet.. det är kort jobbevecka men det känns som en full.. såå drygt..

åhh vilken fin och ren bil jag har nu.. sommardäcken på och den var tvättat utvändigt och städad invändigt..
tack så mkt min älskade sambo.. vad skulle jag ha gjort utan honom ;)

nej nu ska jag titta lite på tv innan jag lagar mat..

kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vad är det för strl på mc-stället? Vet att min mor letar... ha det gott, kram

2009-04-07 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0