Plantering

Ja idag är det strålande solsken ute och jag har stått på balkongen nu en stund och planterat..
var ju på JYSK, RUSTA, ÖB och Eko igår..
På RUSTA köpte jag en kruka.. såg den i bladet man fick hem så den köpte jag.. sen var jag inne på rusta och där köpte jag rädisafrön.. tror inte jag köpte mer där.. sen bar det av till näsby där jag hämtade  min bror.. ringde och frågade honom om han skulle med till Eko och det ville han.. så när vi sen kom dit så köpte jag blomjord, ett krukfat, en blomlåda man kan hänga på balkongen, och blomfrön och 10st koppar som pernilla skulle ha på sitt jobb.. sen körde jag hem johan och sen körde jag till apoteket för att köpa munskölj som tandhygenisten sa att jag skulle skölja med.. sen var jag inne på ÖB och köpte blompinnar och lite jord till..
sen igår gjorde jag inte mkt mer..

och idag så har jag planterat detta..

Ärtorna köpte jag i malmö när jag var där med mamma..  Rädisor Blommor (Praktmalva) 

Och blomkrukorna blev såhär..

  

Tog även bild på rosorna som ska torkas nu.. och på hur det ser ut från vår balkong..

 Utsikt från balkongen 

Återkommer senare om vad jag har gjort mer..
Nu ska jag till mammas jobba och lämna kopparna..

kramen
Ha en underbar dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0