Påskafton.

då var det påskafton.. andreas har fått sitt påskägg men vad får jag.. inget..

idag åker vi till köpenhamn och ska kolla på jeff dunham.. ska bli skoj,, hoppas jag..

har även fått sålt min tv-bänk nu på förmiddagen.. äntligen.. så nu är det bara mc-kläderna och balklänningen kvar..

igår var vi i yngsjö och bestämde hur vi skulle göra idag.. vi skulle köra vid 17 tiden och dom skulle komma hit en stund innan..
satt och solade när dom bestämde det och sen på kvällen kom det röda fram ojoj, vilken bonnabränna jag fick haha.. alldeles röd på armarna och i ansiktet.. inget skön menmen.. får skylla mig sj eftersom jag satt i solen.. haha...

nej nu ska man väl ta ngt att äta.. kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0