Nu är det helg jippi!!

ja då var det LÅNGLEDIGT.. blev ingen övertid på måndagkväll.. menmen det är sånt som händer..

idag när jag kom hem så luktade det väldigt starkt i vår lägenhet.. gissa vad som hade kommit på plats.. jo våra fina köksluckor..

  

Åhh dom är så fina.. förutom två av dom.. där var det en färgskada men det kommer nya luckor så fort dom var klara med dom.. hihi!! så snart är allt på plats här.. skönt..

annars idag var jag och spelade bingo.. vann pappersnäsdukar.. haha!! kan ju vara bra nu i allergitider.. särskilt när näsan rinner som den gör..

imorgon händer nog inte så mkt.. eller?!

på lördag bär det av det danmark för att titta på jeff dunham och alla hans dockor.. ska bli kul.. längtar..

Jeff Dunham, Marvin, Walter, José Jalapeno.. On a stick, Peanut och Achmed the dead terrorist 

på söndag vet jag inte vad som händer och inte på måndag heller.. min faster kommer förhoppningsvis och hämtar jackorna som jag köpte på ullared till E och F..

jaha nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

kramar och Glad Påsk på er alla


Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas ni får kul i danmark, lite avis. Kom o spela bingo då pm det inte belv jobb. börjar kl 15. kram

2009-04-10 @ 13:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0