Natten som varit..

Ja då var 1 natt avklarad.. den gick kanska fort ändå.. denna natten som kommer nog gå värre..

men igår vid 22 så fick blev jag trött som bara den.. jag brukar ju gå och lägga mig vid den tiden.. sen piggnade jag till igen och var pigg ända fram till kl 5.. åhh vad trltt jag var..

vi körde grill 960 först sen blev det ombyggnad och då körde vi grill bacon&ost och det gick inte lika bra.. grilliläggaren var ganska seg och flyttade överfilmen sig och när det var fixat så hade vi nästan alla backar fulla med korv och det skulle vi aldrig hinna köra klart om vi fortsatte att köra med iläggaren så tillslut så tog dom bort det så la vi för hand ist och då blev jag glad.. mkt roligare att lägga för hand.. vi var väl klara vid 6.40 eller ngt... sen var det dags att stämpla ut.. när vi kom ut från renrummet när vi var klara så var det ljust ute och då blev jag pigg igen..

jag körde även hem adelina så slapp hon gå.. men sen när jag kom hem så var det hur härligt som helst att krypa ner i en varm säng där min älskling låg och sov.. sen somnade jag ganska snabbt igen..

så idag vaknade jag av att mobillarmet gick kl 14.30.. vill ju inte sova bort hela dagen.. ska nog gå in en runda på stan och titta lite..
andreas är på mototmässan.. jag sticker nog dit imorgon kanske... får se..

nej nu orkar jag inte skriva så mkt mer..
men ha en bra och solig dag så hörs vi..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0