Min helg

är nu... jag är ledig idag och imorgon pga att jag ska jobba fre, lörd o sönd natt.. jag ska alltså jobba uppe på konti... såhär kommer jag till att jobba:

Fredag:
19.18 - 06.38
Lördag: 19.48 - 07.00
Söndag: 19.48 - 07.00

Sen på tisd så ska jag jobba kvällen inne i skiven..
Det ska nog bli skoj.. hoppas att jag orkar med att jobba hela natten.. kanske står och somnar mitt i produktionen... hahah!!

just nu ligger jag i sängen och tittar på oprah.. där är många talanger idag... men det är snart slut för snart börjar våra bästa år..

annars idag vet jag inte vad jag ska göra.. kanske köra till jysk, mfl affärer som ligger där... se om jag hittar ngt skoj..

hörs av senare..

kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

varför ska du jobba natt i konti? har ni så lite att göra?

kram

2009-04-22 @ 12:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0