leeeedig

woho.. ledig idag... kom till jobbet igår och då sa christel jobba eller vara ledig imorgon för där finns inte så mkt att göra.. skulle man jobba så skulle man få vara i konserven tydligen men jag sa att jag kunde vara ledig.. palla och sluta kl 00.30 för att sen vara på jobbet igen kl 7.. nejnej.. sen skulle jag ändå till tandhygenisten idag kl 11... så det blir snart en cykeltur till näsby.. hoppas jag inte har några hål.. det hade jag sist.. så nu tycker jag inte om att gå dit..

efter tandläkaren så blir det en sväng inom mamma och kolla läget och sen in till stan och prata lite a-s kanske.. måste höra vad bella vill ha i födelsedagspresent.. så det kan jag köpa idag..
sen kl 16 blir det till att tvätta.. jippi!! det är alltid ngt jag längtar efter det är att få tvätta.. haha!! ehhh NOT!! jaja annars vet jag inte vad som händer ikväll.. skulle ju ha jobbat men nopp..

igår var jag dessutom i charken och knöt korv.. kanske inte knöt men hängde dom på spett för att sen hänga upp dom på en vagn.. det gjorde jag hela kvällen.. skoj,, tiden gick fort iaf.. skiven gick hem tidigare men vi andra vi stannade kvar.. skulle ju ändå vara lediga idag.. hade vi nu jobbat idag så hade jag givetvis gått hem tidigare.. men nu tjänade man in dom pengarna.. hihi!!!

trodde det var vindstilla ute men icke.. jag såg träden röra på sig.. nej nu måste jag äta en bit innan jag ska till tandis annars kommer min mage att skrika där och det gör den redan nu...
Magen: "MAAAAAT jag vill ha MAAAAAAT!!!" haha

ha en bra dag mina vänner så hörs vi.. hör av mig ang tandis sen.. kanske ska boka in en klipptid också,, får fundera på det där..

kramen


Kommentarer
Postat av: Jonas

Tjenare snygging, hade nya tandtroll slagit sig ner i dina tänder och bitit sig fast?? Kramis J

2009-04-17 @ 17:12:13
Postat av: jessica

inte kul med verken konserven eller charken, du gjorde rätt i att ta ledigt ; ) kram

2009-04-18 @ 10:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0