Dagen igår...

Dagen igår var bra..

gick väl inte upp alltför tidigt.. jag fick såld min tv-bänk sen när min bror kom hit så körde vi till hammar och skulle lämna andreas boxningssäck och två hantlar.. sen körde vi hem och väntade på dom andra..

när dom sen kom så blev det ngn cider och en liten mûmmelmannsnaps.. inget gott.. sen körde vi till statoil vid strax efter  17 för att inhandla ngt att äta.. och då kom vi på att vi hade glömt brobisset och det var ju tur att vi kom på det där och inte vid bron.. haha... så det blev till att köra tillbaka och sen äntligen kom vi iväg.. högljutt var det i bilen.. dock lite jobbigt var det.. menmen.. till slut kom vi fram till köpenhamn och Forum där jeff dunham skulle hålla sin show...

Forum i Köpenhamn 

När vi kom in så var där hur mkt folk som helst.. Oj vad stort där var.. Iaf när vi kom in så var jag tvungen att hitta damtoan och tillslut hittade jag den medans dom andra stod och rökte.. När jag kom tillbaka så gick killarna på herrtoan.. och sen var det ju som sagt dags att hitta våra platser...

Alla biljetter Andreas och min plats 

... och det var inte det lättaste men david frågade en som jobbade där och till slut hittade vi dom.. sen satt vi där och väntade och innan det började så visade dom ett bildspel med dockorna och jeffs uppväxt.. han har lekt med dockor hela sitt liv.. hihi!!

Innan showen började  blev inga bra bilder men detta får duga.. svårt att ta bilder när det är så mörkt..

sen när det väl började så kom the guitarguy ut och började spela och prata.. blev lite bättre bilder men jag visar dom lite bättre bilderna som blev..

The Guitarguy  

sen när han hade spelat klart och pratat klart så blev det ett litet uppehåll till och då passade jag på att ta kort på hur många det verkligen var inne på forum..

Publik bak oss Publiken framför oss 
Publik bak oss                 Publik framför oss

och vi satt i mitten ca..
sen äntligen började showen.. och det var jätteskoj..

Lite bilder på vilka dockor som var med som visades innan jeff kom in på scenen...

 Ska vara en bild på Walter, men fick bara med halva Achmed the dead terrorist Peanut  José Jalapeno.. On a stick Bubba J 

I denna ordningen kom dockorna ut på scenen.. det var en jätterolig kväll och hade gärna gjort om detta...

Jeff och achmed

Mot slutet av showen när bubba j kom ut så rätt spm det var så började hela publiken prata bubba js repliker och det var nog inte jeff dunham beredd på.. det var nog det roligaste i hela showen.. jeff ställde fråga till bubba j och hela publiken svarade.. bubba j började svara sen tystnade han och hela publiken fortsatte.. hehe!!

sen var guitarguy ute också och spelade lite och då improviserade jeff lite med dockorna så guitarguy kunde inte hålla sig för skratt.. det var riktigt roligt det också.. haha!!

sen när allt var slut då var det dags att köra hem.. det gick också bra.. jag somnade nog i 5 min ngn gång där men höll mig sedan vaken resten av vägen hem.. trött var jag iaf.. vi var nog hemma vi 01-01.30 ngt sådant tror jag.. 

Vi som var med på resan var Jag, Andreas, Färm, Färms kompis David, Sonny och Johan

Andreas och Färm David, Sonny och Johan 



Idag vaknade vi seeeeent...

Andreas har varit och lämnat bilen vi lånade så annars vet jag inte vad som händer idag..

jo andreas pappa ringde och frågade om vi kunde göra en deal.. ja kanske det sa jag.. och då var det att dom skulle köpa en sådan fin tavla till oss som dom själva har (fast dock inte likadan och lika stor) om jag inte tatuerade mig.. jag valde tavlan.. hihi!! kommer bild på den sen när vi har fått den..

nej nu har jag skrivit tillräckligt mkt idag.. haha!!

han en bra påskdag..

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0