Sega söndag...

Ja då var det söndag och igårkväll hade jag jättekul... Först var jag och andreas på stan för jag skulle köpa strumpor men det blev inga... OJ vilka köer där var inne... Nej dom orkade jag inte med... Sen beställde jag ett nytt minutenkort... Det funkar ju inte på maxi... oh tur var väl att jag beställde ett nytt för nu har det nog slutat funka helt känns det som... Det funkade på systemet iaf... Var iaf därinne också och köpte xider och öl...

Sen stack vi till bajonetten för Andreas och Sonny skulle ha kaffe... sen stack dom till garaget så jag var hemma och tittade på "Den vita Massajen" Den var bra... synd dom inte har filmatiserat 2an också... men jag får nog sätta mig och läsa boken...

Sen på kvällen så kom sonny och då tittade vi på dansbandskampen... Men hallå Larz Kristerz... Hur kunde dom gå vidare?? :)

Se satte vi igång och började sjunga singstar... Fick tom Andreas till att börja sjunga... Men det som var illa det var att han vann över mig 3 ggr eller ngt... ILLA!!!!!!! ;) Men grattis älskling, du var jätteduktig...
Bildbevis kommer här...

Sonny och Andreas

Sen blev det utgång... Det blev banken.,.. Oj det var skojsigt... Träffade en som hette Carolina också hon var trevlig... Andreas gamla kompis...
Banken hade ju öppet 1 timme längre pga att vi flyttade tillbaka klockan inatt... Sen fick vi åka med Johan till bajonetten och där åt jag en GOD varm macka med ost och skinka på...

Sen gick vi hem i kylan... jag hade ingen jacka på  mig och kallt var det också... Men jag kom hem iaf... och skönt v det att gå och lägga sig... :)

Idag vet jag inte vad som händer...
Och hoppas Malin och Jessica var nöjda med sin kväll igår... 

Nej alla ha en trevlig söndag det ska jag... 

Kramen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0