Onsdag...

Då var det helt plötsligt onsdag... Kan ju hoppas att denna kvällen går fort så man kan hem och sova direkt... Har ju fastnat på bajonetten nu i 2 nätter... Men goda smörgåstårtor har dom iaf :)

Igår var ju jag på massage... Åhhh vad skönt det var... Men det känns att man har fått massage...

Annars igår så gick det bra på jobbet... Blev lite trött vid 20 tiden bara sen timmen innan vi skulle sluta så blev jag alldeles kallsvettig och svimfärdig och jag fick så ont i magen... Men det gick om sen...

Idag tvättar jag... Det roliga nu det var att när jag kom ner till tvättstugan och skulle hänga upp tvätten så öppnar jag den andra tvättmaskinen och märker att den tvätten är torr... Jag bara är maskinen sönder eller... Nej då jag hade glömt att stäla in maskinen OCH starta den,.. Är man trött då eller... Så det var ju bara att sätta igång den... Haha... Skrattade för mig själv därnere...

Sen ar jag ringt 2 Företag som har hand om fastigheter... Men där var inga lediga lägenheter.. Så på den ena fyllde jag i en intresseanmälan och den andra skulle dom skicka en intresseanmälan som jag ska fylla i...
Men just nu tänker inte jag på lägenheter... Jag tänker bara på huset... Som sagt jag blv kär..

Oj vad tiden går fort när man är hemma... Ska snart ner i tvättstugan igen...
Usch vad jag är trött... Ska nog vila en stund sen... Tänkte köra hem till mamma och låna hennes skrivare sen...

Fryser gör jag... Vill bara ligga hemma i sängen och sova hela dagen... Imorgon ska jag sova lääääääääänge... då ska jag stänga av ljudet på mobilen så jag inte blir väckt :)

Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej hej... har me gjort den missen me tvättmaskinen! haha... Idag är det jag som jobbar kväll... ringer lite lagom idag..skönt! ;) Ha d gott! KraM

2008-10-15 @ 20:32:38
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0