Mitt i natten igen...

Jag har fått vana att skriva blogg mitt i natten... Men detta måste jag bara berätta...

Idag har jag varit lite med min bror... Var hos polisen och fixade Id kort till honom... Det gick fort... Sen körde vi hem till mig och lämnade lite saker... Efter det körde vi och handlade lite mat som vi skulle ha och äta idag... Och när jag skulle betala då funkade inte mitt betalkort...  ÅHHH vad jobbigt det blev där men som tur var hade jag ju min älskade bror med mig som fick ställa upp och betala så nu är jag skyldig honom lite pengar... Men dom sätter jag in ngn gång i veckan...

Sen bar det av till jobbet... jobbade ca 1½ timme sen stämplade jag ut för att åka och titta på ett hus... ÅHHHH jag blev KÄR... Jag vill bo där... Jag vill ha det... Så vi får se hur det blir med den saken... Sen var det iväg till jobbet igen... Har gått bra... Men jag har så ont i min nacke och mina axlar... Men som tur är ska jag ju på massage imorgon (idag egentligen)...
Och nu har jag suttit på bajonetten till ca 03.15... Oj det var länge... Men god smörgåstårta har dom iaf... MUMS!!! Kan starkt rekommendera den..

Nej nu ska jag sova för jag ska ju snart upp igen...

Kramen på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0