Mitt första inlägg

Jaha då var detta mitt första inlägg... Kanske på tiden :) Men då är ju bara frågan "vad ska man skriva om?" Kanske lite om jobbet och lite om livet utanför jobbet kanske...

Idag har det varit bra på jobbet men det var bättre igår för dågick tiden lite fortare men man kan ju inte begära för mkt... Eller?! :) Har ont i mina armar också... Vet inte vad det kan bero på... Jobbar kanske för hårt :) Får hoppas att det går över ngn gång... Har haft rast med Jessica idag och igår... Inte alltför ofta man har det...
Vi har iaf pratat om att åka till Malmö på söndag... Det är tattoomässa där... Man vet ju aldrig om man kommer hem med en tatuering... Kanske t.o.m den man vill ha om det inte är allför dyrt ;)

Imorgon är det åter jobb sen på kvällen så är det bingo.. Kan ju hoppas att man vinner där... Jessicas mamma hade turen med sig o vann lite i måndags... Kul!!!

Nej om man skulle klura lite hur man vill designa sin blogg och kanske t.o.m sätta in en bild så man ser vem jag är :)

Ha det bäst!!!

Kramen

Kommentarer
Postat av: jessica

Välkommen in i bloggvärlden. Kram

2008-10-08 @ 21:02:51
URL: http://jeshaf.blogg.se/
Postat av: Lars

Grattis till din premiär :)

2008-10-08 @ 23:47:38
Postat av: Mcknutte

I love You <3<3<3<3<3<3<3

2008-10-09 @ 17:51:00
Postat av: Malin

Välkommen! ;) Ha en underbar helg o ha så roligt på mässan... vill me dit, men ska ju tatta mig på måndag! ;) KRAM

2008-10-10 @ 12:11:59
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0