Hemma igen!!!

Ja då var man hemma igen... Har ju som sagt varit i Malmö idag och shoppat lite med Jessica... Har köpt mina stövlar nu... Och ett halsband köpte jag också... Lägger även in en bild på min nya jacka som jag köpte häromdagen...

Tänkte blogga igår när jag kom hem från min utekväll men arbetskamraterna, men internet fungerade inte som vanligt... Nej nu ska jag berätta lite om vad jag gjorde igår...
Först på dagen så var vi hemma hos min mamma sen gick vi och hälsade på en vovve.. Ojoj vad fin den var... Ville bara ta den med mig hem... Sen hem till mig och hämta lite... Sen var det hem till Andreas och göra sig iordning innan man blev hämtad för att åka och bowla... Det gick väl sådär... Kunde kanske gått bättre om man inte hade haft ont i handen men vem vet... Sen efter 2 timmars bowlande så skulle vi äta på Martini... Jag åt fläskfiléplanka... Åhhhh vad gott det var.. Sen gick jag hem till Andeas.. Hann träffa honom lite iaf innan han skulle ut och partaja... Tänkte följa med men sen kom jag ju på att jag skulle upp tidigt idag,såjag stannade hemma.. Så jag låg och halvsov tills Andreas kom hem..

Nej nu ska jag försöka lägga in bilden på det jag handlat och en ny profilbild...

Kramen

Min nya jacka, stövlar och halsband

Kommentarer
Postat av: Malin

Tjusigt

2008-10-14 @ 08:44:28
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0