Frostar av....

Ja, jag frostar av Andreas frys idag... De funkar ju inte riktigt så får vi se om det är isen det beror på kanske... Hehe...
Och änsålänge går det bra...

Idag var det fredag och ja då var det ju helg också... Får väl se om denna helgen blir bättre än förra... Man kan ju hoppas.. Har även varit hemma hos mig och hämtat mitt singstar... Kanske kan få Andreas till att ställa upp och sjunga lite... Hehe!!! Hade varit skoj...

Annars har det gått bra på jobbet idag... Har varit en kulig dag... Jag och Annika har haft jätteroligt... Efter jag hade slutat idag så var jag och pratade med Isabella som sitter uppe på personalavd, och därfrågade jag henne om träningskort till friskvårdshuset och hon skulle skicka ett mail till dom att jag var scananst och att min respektive också ville ha ett kort... Vi får det för samma pris sen får jag 1000kr tillbaka av scan... Det är ngt avtal dom har med Scan... Ska bli skoj att börja träna på gym.. Har jag aldrig gjort... *ler*

Nej nu får jag börja ha koll på frysen... Börjar bli lite blött där...
Här kommer en bild på hur det ser ut iaf...

Min fredagsunderhållning

Kramen på er

Kommentarer
Postat av: Malina

skoj fredagsnöje! hehe



träna är skoj! imorgon ska jag börja träna mitt nya program... hm... hihi kram

2008-10-24 @ 19:24:19
URL: http://malinder82.blogg.se/
Postat av: jessica

kul o frosta av frys. jag fick gå kl 15 i dag, skönt, men fan vad jag hatar telteken hihi

kram

2008-10-24 @ 20:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0