Det va längesen...

Nu var det ett tag sen jag skrev här...
Just nu så sitter jag och tittar på grey´s anatomy... Andreas hade spelat in det till mig...
Vilket väder det är ute... regnar tycker jag att det gör... hörs som det iaf...
Och När jag slutade igår så fick man stå och skrapa rutorna på bilen... så nu är det väl vinter... kallt var det iaf...

Igår började dagen bra på jobbet... sen blev den bara värre... Migränen kom igår... sen vid kanske 22 tiden så började trycka till i bröstet såjag knappt kunde andas... vet inte vad det var... höll på så hela tiden... sen när vi skulle köra ut d sista från stacken så ville den inte fungera och tiden den tickade och jag blev mer och mer stressed.. för stressad sen bankade huvudet ännu mer... Ville bara hem... Men jag grät ut igår iaf... Kände bara att jag behövde gråta... hade jag ju inte gjort på ett tag :) Idag känns det lite bättre...

Hade varit skönt att åka iväg ett tag... men man har ju ett jobba att sköta...

Nej nu ska jag titta klart på grey´s..
Är så trött idag...

Kramen

Kommentarer
Postat av: Elin

Grey's anatomy är bäst! <3

2008-10-30 @ 11:49:28
URL: http://elinjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0