Dessa helger...

Ja dessa helger... Det är skönt med helg men ändå hade man lika gärna kunnat stå och jobba... Har aldrig ngt att göra på helgerna... Och festa är jag inte så sugen på... Men det är ju vissa andra...

Idag låga man länge i sängen sen var det bara att försöka komma på ngt att göra.. Jag har dammsugit idag... Så lite duktig har man varit... Sen var vi och hälsade på några vänner..

Nu ikväll har vi ätit på Rosegarden... Det var gott... Som alltid...
Sen nu sitter man och gör ingenting... Hade velat ha en mysg hemmakväll och titta på film och bara mysa men icke... nej då ska det festas ist... Och spelas tv-spel...

Och ni som är nyfikna på huset kan gå in och kolla på www.hemnet.se och kolla på talldalsv. i Vä... Jag är som sagt väldigt kär i huset och skulle kunna flytta in dit imorgon eller vrf inte redan nu ikväll... Men men vi får se hur det blir med det... Är ju några till som är sugna på det...

Söndag imorgon... Någon som har ngt förslag på vad mn kan hitta på???

Kramen.....


Kommentarer
Postat av: Malin

söndagar är tråkiga om man inte har planer... här blir d bara jag o Wilma hemma själva hela dan... tråkigt! ;) kram

2008-10-19 @ 08:56:29
URL: http://malinder82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0