Då va det måndag igen!!!!

Måndag och man jobbar kväll denna veckan... Helgen har varit bra...
Igår så gjorde vi inte för mkt... Var och handlade och sen käkade vi tacos... Det var jag, Andreas och Sonny... Trevligt... Jag sa till Andreas att han fick njuta nu av tacosen sålänge det varar... Kan ju hända att jag tröttnar på det en vacker dag...
Hehe!!!!

Idag innan jobbet händer inte då mkt... Jag ska diska och sen ska jag handla vad jag ska ha på jobbet...

Förresen kommer ihåg om jag skrev detta igår men jag har bokat ngt jag länge velat ha :) Disneys klassikerbox med 20 disney filmer i... Oj vad jag längtar tills jag får den :) Vill ha nu!! Tänkte jag skulle samla på alla dom filmerna... Kan vara kul för mina framtida barn sen att få ärva av mig... hehe!!!



nej nu ska jag ställa mig och diska... Hoppas inte denna dagen får alldeles för segt för vi har ju ställt tillbaka klockan så tiden går ju ännu saktare nu känns det som :)

Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0