Äntligen helg :)

Ja då var det äntligen helg... Alltid lika eftertraktad...

Hann inte skriva ngn blogg igår... Var och spelade bingo igår och tro det eller ej, jag vann... En toaborste!!! Men alltid ngt man behöver... åt även hemma hos mamma igår... Jättegod köttfärssoppa... Den var så god så man fick ta 2ggr av den :)

Det har varit en seg dag på jobbet idag.. Hade sällskap på första rasten sen satt man ensam dom andra två... Lite tråkigt faktiskt...
Jaha och efter jobbet så gick jag lite i stan... Har precis kommit hem... Jag köpte jackan jag har varit och provat 1 gång innan men då var jag lite osäker och det är jag fortfarande för jag vill ju gärna ha smakråd... Jag får lämna tillbaka den annars... Sen var jag inne på Din Sko och där såg jag mina stövlar men ingen i min storlek så jag frågade om dom hade dom någon annanstans i närheten och vad hör jag, jo dom har dom på triangeln... Och det är ju dit jag och Jessica ska på söndag... Så jag fick nr dit och artikelnumret på stövlarna... När dom väl svarade så frågade jag och då säger hon att dom bara lägger undan 1 dag men hon var så trevlig... Hon sa att hon lägger undan dom till söndag... Åhh vad glad jag blev...  Helt underbart!! :)
Har även kollat upp tågtider på söndag...Så nu är det bara priset också men det löser sig...

Imorgon är det bowling med arbetskamraterna och sen middag efter det... Ska bli trevligt..

Nej nu börjar jag bli hungrig... Undra vad man ska äta idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0