Uttråkad :(

Idag är jag så uttråkad...
Vill inte till jobbet imorgon...

Andreas sitter och tittar på Forrest Gump men jag orkar inte titta på den... Har ju sett den innan... Vill bara att det ska bli den 12nov så jag kan få mina underbara disney filmer... Längtar såååååå mkt...

Igårkväll så var johan, jenny och anna här... vi åt jättegod kycklingfilé och beasås och potatisklyftor till det... Mkt gott... sen satt vi (alltså jag, Andreas och Anna) och tittade på När lammen tystnar... Dom andra sov (alltså johan och jenny)... Dom var trötta.. Men det var roligt att se... :):)

Vet inte om jag har ngn juice på jobbet imorgon.. Hoppas det.. Orkar inte handla idag igen...

Bingo imorgon... Får väl se om man vinner några pengar...

Kramen


P.S får väl se om man får se "ensam mamma söker" idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0