Tyskland...

var jag, mamma, johan, och ann-sofie i lördags... tänkte skulle berätta lite om den nu... har inte hunnit innan...

sov inte många timmar mellan fre-lör... gick upp vid 04.45 och skulle köra till sommarlust för att hoppa på bussen... ringde mamma och sa att jag körde dit sj så jag skulle slippa betala parkering men nu kommer det jag inte tyckte om... ngn hade tydligen haft kul på natten genom att sticka hål i mitt framdäck... när jag hade packat in väskorna i bilen och skulle köra iväg så tyckte jag att det gick lite trögt så jag hoppade ur bilen och fick se att jag inte hade ngn luft i mitt däck.. så det var ju bara till att ringa till mamma och säga att hon fick hämta mig ändå... ojoj vad jag grät sen kunde jag ju inte sluta tänka på det på hela dagen... iaf sen kom ju bussen och vi åkte till tyskland... trött var jag...
 
sen var vi framme vid calles... och där handlade vi... handlade nog för sammanlagt 1800kr eller ngt... jag köpte öl, sprit och godis.. men vi hade kul... sen kl 13 så åkte vi ifrån tyskland... vi var hemma vid 18.30...
när vi var på väg hem så hade andreas bytt till mina vinterdäck.. han hade även polisanmält händelsen... sen så fick jag även veta att bilen som stod parkerad bakom min hade fått rutan sönderslagen... det missade jag..

sen senare på kvällen som kom sonny och johan... vi skulle fira johan lite men jag hann dricka en cider sen slocknade jag... och johan åkte hem när sonny och andreas kom hem... jag var som sagt jättetrött...

sen igår var det ju fars dag... det blev ingen tripp hem till andreas föräldrar eftersom hans pappa är dålig.. så jag körde hem till mamma och johan han fick hämta sina tröjor han glömt hos andreas sen körde jag till kyrkogården för att hälsa på min pappa...
annars så gjorde vi inte så mkt igår...
idag är det jobbedags igen fast jag jobbarkväll denna veckan och det äör ju skönt för man får ju sovmorgon.. men det tråkiga är ju när man ska jobba till 00.30...

jaja nej nu ska jag väl se om jag hittar ngt att äta...

kramen på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0